Dublin-erasmus - Reisverslagen van Leen Nuyts - WaarBenJij.nu Dublin-erasmus - Reisverslagen van Leen Nuyts - WaarBenJij.nu

Dublin-erasmus

Vanaf 12 september ga ik voor drie maanden studeren aan the school of Eucemenics in Dublin.

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

I like to move it, move it!?

26 Oktober 2012

settling in...

17 Oktober 2012

weekend full of banter = week full of reading

10 Oktober 2012

rainy Ireland! Rainy? Ireland?

15 September 2012

for the very first time...
Leen

Mijn naam is Leen Nuyts, ik ben 21 jaar en een studente godgeleerdheid en godsdienstwetenschappen aan de K.U.Leuven Vanaf 12 september vertrek ik voor drie maanden op erasmus naar Dublin in Ierland, waar ik een master 'interreligious studies and intercultural theology' ga studeren aan de school of Eucemenics. dus als je mijn ervaring wat wil volgen, be welcome! enjoy!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8314

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 24 December 2012

Dublin-erasmus

Landen bezocht: